نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 20:13

نانواییها نان باکیفیت به مردم برسانند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط سخت اقتصادی قوت غالب مردم نان است و نانوایان باید تلاش کنند نان با کیفیت به دست مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده بعدازظهر شنبه در نشست با نمایندگان واحدهای خبازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: مردم استان از کیفیت پایین نان گلایه دارند و خواهان تغییر رویه و بهبود شرایط نانوایی‌های استان هستند.

وی بیان داشت: کارخانه‌های تولید آرد و متولیان، باید پاسخ‌گوی کیفیت آردی که در اختیار واحدهای خبازی قرار می‌گیرند، باشند.

احمد زاده با بیان اینکه وضعیت نانوایی‌های استان به صورت شبانه روزی تحت کنترل و پیگیری است، گفت: در ماه‌های گذشته تخلفات نانوایی‌ها ثبت و سهمیه آنها کسر یا واحد تعطیل می‌شد که این رویه در برخی شهرهای کوچک استان موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده بود.

وی افزود: در چند ماه گذشته افزون بر ۶۰۰ تن سهمیه آرد نانوایی‌های استان کسر شد که متولیان استان هم معترض بودند که باید این سهمیه بازگردد.

احمد زاده تصریح کرد: اگر وزن چانه از آنچه برای نانوایی‌ها تعیین شده کمتر شود، کم فروشی محسوب می‌شود و کم فروشی یکی از آفت‌های جامعه است و سیستم‌های نظارتی در این مورد حساس هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322667

مهمترین اخبار ایران و جهان: