نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 13:30

آزاد سازی ۱۲ هزار متر مربع اراضی تصرف شده در آرادان

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از آزاد سازی ۱۲ هزار متر مربع زمین های تصرف شده در آرادان با کمک دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از آزاد سازی اراضی تصرف شده ملی در آرادان خبر داد و ابراز کرد: این طرح در قالب طرح برخورد با ساخت و ساز و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و کشاورزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی آرادان پس از اطلاع از زمین خواری و تصرف اراضی بلافاصله تحقیقات را آغاز و در قالب تیم‌های عملیاتی با دستور دستگاه قضائی وارد عمل شدند، افزود: طرح برخورد با ساخت و ساز و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و کشاورزی در این عملیات محرز بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از آزاد سازی ۱۲ هزار متر مربع اراضی تصرف شده در این عملیات خبر داد و گفت: پنج میلیارد تومان ارزش مالی این اراضی برآورد می‌شود.

موقوفه‌ای گفت: برخی از افراد سودجو نسبت به خرید و فروش این نوع اراضی نیز مبادرت می‌ورزند که مردم باید هوشیار باشند و از اصالت سند و اوراق ملکی، اطمینان حاصل نمایند.

وی در دیگر بخش سخنان خود به کشف ۱۲۰ کیلوگرم بادام هندی قاچاق و همچنین دو هزار و ۸۰۰ قلم لوازم آرایش نیز از یک کامیون در سرخه خبر داد و گفت: ۲۷۰ میلیون تومان ارزش این محموله قاچاق برآورد و راننده کامیونت و بار، تحویل مراجع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310667

مهمترین اخبار ایران و جهان: