نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 15:45

موافقت اصولی برای ساخت ۱۲ مجتمع بهداشتی و خدماتی در البرز

کرج- معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: موافقت اصولی برای ساخت ۱۲ مجتمع بهداشتی و خدماتی صادر شد؟

شهرام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت متبوع، ایجاد و به روز کردن واحدهای بهداشتی در راستای رفاه حال گردشگران امری ضروری است و باید حتماً به خصوص در محورهای مواصلاتی و محل‌های استراحت گردشگران، چنین امکاناتی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌هایی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ایجاد و به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واگذار شده، گفت: بعضی از این واحدها اکنون غیر فعال هستند که باید همگی فعال شوند، بنابراین لازم است تا به بهره‌برداران بخش خصوصی فعال در این زمینه سپرده شود.

معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: تأسیسات گردشگری و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی، همگی مکلف هستند نسبت به بازسازی، مرمت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی خود اقدام کنند.

او افزود: از طرفی امسال موافقت اصولی برای ساخت ۱۲ مجتمع بهداشتی و خدماتی صادر شد که شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه‌های صنایع دستی و عرضه خوراک محلی است که قرار است تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1328167

مهمترین اخبار ایران و جهان: