نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 15:25

بانوان تصمیم‌ساز با وحدت رویه به دنبال تحقق مطالبات بانوان جامعه باشند

رییس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان تصمیم ساز باید با وحدت رویه به دنبال تحقق مطالبات بانوان جامعه باشند.

فاطمه قاسم پور در سومین نشست بانوان عضو شورای اسلامی شهرها، مدیران و مشاوران شهرداران کلانشهرهای کشور گفت: فرصت های خدمتگزاری به مردم در حال گذر بوده و باید در چند سال خدمتگزاری خود از روزمرگی و اختلافات سیاسی، دوری کرده و فرصت خدمت را غنیمت شماریم.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشته اند، اقداماتی موثر هستند که در سفره مردم و در وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه خود را نشان دهند که امیدواریم بانوان تصمیم ساز نیز به سوی این هدف حرکت کنند.

قاسم پور افزود: افق تمامی ما تحقق تمدن اسلامی است اما اینکه چقدر توانسته ایم به این سمت حرکت کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنیم، سوالی است که باید پیش وجدان خود به آن پاسخ دهیم.

رییس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری نسبت به برداشتن قدم هایی موثر در حوزه بانوان گفت: گردهمایی بانوان تصمیم ساز می تواند قدم موثری برای مشورت و به اشتراک گذاشتن نظرات در حوزه بانوان و خانواده باشد که امیدواریم نشست کنونی نیز گامی در این راستا باشد.

گفتنی است سومین نشست بانوان عضو شورای اسلامی شهرها، مدیران و مشاوران شهرداران کلانشهرهای کشور  به میزبانی شهرداری تبریز، شورای اسلامی شهر تبریز و مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317967

مهمترین اخبار ایران و جهان: