نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 10:49

جسارت به قرآن نتیجه عکس خواهد داشت

ورامین- امام جمعه موقت ورامین ضمن محکوم کردن جسارت به قرآن گفت: این اهانت نتیجه عکس خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز عید قربان هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» را فرصتی برای افشای چهره پلید شیطان بزرگ دانست و با بیان اینکه آمریکا در تاریخ سیاسی ننگین خود جز ظلم و جنایت ندارد، گفت: این جنایت از خود ملت آمریکا گرفته تا اروپا، آفریقا و آسیا ادامه دارد، همه جا شاهد جنایت، ظلم، خون ریزی و فساد است، رد پای آمریکا را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم، در تمام عرصه‌ها در ابعاد مختلف در حق بشر ظلم می‌کنند، این جنایات در حق زنان بیشتر است.

خطیب نماز عید قربان ورامین با بیان اینکه زن از نگاه توحیدی دارای شرافت و کرامت است، گفت: در فرهنگ منحط آمریکایی و غربی زن به وسیله شهوت رانی و کام جویی تبدیل شده است، که این تفکر هم زن را به فساد کشانده است و هم جامعه را.

محمودی گفت: متأسفانه اسم برهنگی را آزادی می‌گذارند و با شعار حقوق بشر زنان را از حقوق واقعی خود منع می‌کنند، حقوق واقعی زنان مادر بودن، امین بودن، برخورداری از زندگی سالم، عفیف بودن و امثال اینها است، اما حقوق بشر آمریکایی زن را در حد یک حیوان تنزل می‌دهد، اینجا است، که از بانوان فرهیخته می‌خواهم، برای دفاع از حقوق زنان مسلمان تلاش کنند، بی حجابی، بی عفتی، ترویج شراب خواری و ناهنجاری‌های دیگر برای ذلیل کردن مرد و زن مسلمان است.

وی خواستار روشنگری و مبارزه صحیح صاحبان قلم و بیان با تفکر منحط غربی در حوزه زنان شد و گفت: عملکرد مسئولان در این زمینه بسیار مهم است، که متأسفانه برخی کوتاهی‌ها نسبت به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی را شاهد هستیم، کسانی که در پست‌های مدیریتی خصوصاً سنگرهای فرهنگی و تبلیغی حضور دارند، باید بدانند، در معرض امتحان سختی قرار دارند و باید در قبال این مسئولیت پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت ورامین به جسارت به قرآن اشاره کرد و گفت: جسارت به قرآن که با مجوز دولت سوئد رخ داد، قطعاً نتیجه عکس خواهد داشت.

محمودی خطاب به مسئولان آمریکا گفت: به لطف الهی هم پیمانان شما یکی پس از دیگری در برابر ملت و نظام اسلامی زمین گیر شده است و آمریکا هرگز در این دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی پیروز نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به برخی مشکلات موجود اشاره کرد و آن‌ها را آزار دهنده دانست و گفت: ما در حوزه تبیین مشکلات اقتصادی و فرهنگی زبان شما مردم هستیم و از مسئولان انتظار داریم، با جدیت هرچه بیشتر مشکلات را برطرف کنند، برخی سو مدیریت‌ها قابل قبول نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317167

مهمترین اخبار ایران و جهان: