نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 02:39

۲۹۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند در دشتی واگذار شد

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: ۲۹۰ قطعه زمین در قالب طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان دشتی به خانواده‌های بالای سه فرزند واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی پنجشنبه شب در مراسم واگذاری ۲۹۰ قطعه زمین در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان دشتی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان در حوزه مسکن در سطح استان پیشتاز است، اظهار داشت: بعد از گذشت دو سال از عمر دولت ایران قوی می‌بینیم وعده‌های این دولت یکی پس از دیگری در حال تحقق است که مهمترین آن در حوزه مسکن است.

فرماندار دشتی افزود: در این دو سال دشمنان تلاش دارند مسیر پیشرفت و توسعه کشور را منحرف کنند ولی این دولت با هدایت‌های مقام معظم رهبری و پشتیبانی‌های مردم توطئه‌های آنها را خنثی کرد.

بحرانی بیان کرد: بخشی از وعده‌های دولت در حوزه مسکن در سطح شهرستان افتتاح و تلاش داریم بخشی دیگر نیز تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: طرح جوانی جمعیت نیز امروز به عنوان اولین مرحله از واگذاری‌ها در سطح شهرستان شاهد آن هستیم که بر این اساس ۲۹۰ قطعه زمین در قالب طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان دشتی به خانواده‌های بالای سه فرزند واگذار می‌شود.

بحرانی با بیان اینکه این دولت به دور از هر حاشیه بنای خدمت دارد، گفت: دولت ایران قوی که سکان دار آن آیت الله رئیسی است یکی از دولت‌های صادق الوعد می‌باشد که به دور از شعار هدفش خدمت به ایران و ایرانی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1318867

مهمترین اخبار ایران و جهان: