نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 14:05

موتورلانس در تهران مثل فرشته نجات است

وزیر بهداشت، با اشاره به ترافیک پایتخت، گفت: موتورلانس در تهران مثل فرشته نجات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز جمعه در مراسم افتتاح پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران در بوستان ولایت، افزود: اورژانس باید ضمن ریشه یابی مشکلات، بهترین خدمات را به بیماران ارائه کند.

وی ادامه داد: نقشه راه اورژانس که در سال‌های قبل تصویب شده بود؛ باید بازنگری شده و به روز شود.

عین اللهی با اشاره به نزدیکی آغاز عملیات اربعین، گفت: اربعین امسال به دلیل گرما نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و ویژگی‌های خاص خود را دارد و باید سمینارهای مختلف در مورد تونل سرما و گرمازدگی برپا شود.

وی با اشاره به توانمندی شرکت‌های وابسته به بومی سازی و ساخت قطعات مورد نیاز بالگردهای اورژانس، افزود: اورژانس کشور افتخارآفرین بوده و دستگاه‌ها و قطعات پیشرفته را ساخته است که من حتماً این اتفاق بزرگ و مهم را در جلسه هیأت دولت مطرح می‌کنم و مطمئن هستم که دولت نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

وزیر بهداشت خطاب به پرسنل اورژانس حاضر در مراسم با تاکید بر اینکه امیدوارم با این علاقمندی و شوری که وجود دارد بالگرد بسازیم، گفت: در جمهوری اسلامی کارهای نشدنی را انجام دادیم و امروز دیدید که بیمارستان غدیر با توان ۸۰ درصد تولید داخل افتتاح شد و امیدوارم در همه حوزه‌ها توانایی مضاعفی داشته باشیم.

وی ادامه داد: موتورلانس در شرایط تهران مثل فرشته نجات است؛ چراکه با این بار ترافیکی، با سرعت می‌تواند به بالای سر بیماران برود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340423

مهمترین اخبار ایران و جهان: