نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 07:09

احداث ۷هزار مترمربع فضای سبز در تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع)

رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از احداث ۷ هزار مترمربع فضای سبز در تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) توسط این سازمان خبر داد. ‍



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حمیدرضا قناتی صبح امروز در بازدید از طرح‌های فضای سبز اراک گفت: عملیات اجرایی فضای سبز و درختکاری اطراف این تقاطع از چندی پیش در دستور کار سازمان قرار گرفته و انجام آن طی ۲۰ روز کاری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفت.

وی با اشاره به تلاش کارشناسان و عوامل اجرایی این سازمان برای اتمام عملیات احداث فضای سبز تا زمان بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) افزود: جهت ایجاد فضای سبز این تقاطع از درختانی نظیر چنار، توت، زبان گنجشک و سرو و همچنین درختچه های زینتی همچون زرشک، پیروکانتا، پرطاووسی، ارغوان و پیچ امین الدوله وگل های رز، اطلسی، ابری و رزماری استفاده شده است.

قناتی ایجاد محیطی با طراوت و دارای چشم انداز زیبا پیرامون این تقاطع را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: عملیات آماده سازی بستر شامل خاکریزی، تسطیح و خاکبرداری جهت احداث فضای سبز شامل عملیات کاشت آن به پایان رسیده و عملیات لوله گذاری آن با ۵۰۰۰ مترلوله گذاری به منظور توسعه فضای سبز اطراف این تقاطع نیز انجام شده است.
پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312167

مهمترین اخبار ایران و جهان: