نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 13:58

سپاه کردستان کوسالان را از وجود ضدانقلاب پاکسازی کرد

فرمانده سپاه کردستان ضمن موفق خواندن عملیات پاکسازی کوسالان منطقه از لوث ضدانقلاب و اشرار، گفت: عملیات سپاه تا پاکسازی کامل منطقه ادامه خواهد داشت.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان در حاشیه رزمایش سپاه در کوسالان  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سروآباد اظهار کرد: سپاه در تاریخ 22 خرداد در عملیاتی موفق بخش مهمی از ارتفاعات و منطقه مهم کوسالان را از دست اشرار و ضدانقلاب خارج و تلفاتی به آنان وارد کرد.

فرمانده سپاه کردستان تاکید کرد: عملیات کوسالان تا پاکسازی کامل منطقه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: عملیات پاکسازی ضد انقلاب و اشرار در ارتفاعات مهم و استراتژی کوسالان  با عنوان عملیات محرم صورت گرفت.

وی اذعان کرد: منطقه کوسالان دارای آب و هوایی مناسب است که برای چرای دام عشایر و هوارنشینان و همچنین تفریح گردشگران و ورزشکاران مهم است و سال‌های متمادی بود که اشرار و ضدانقلاب در نقاط مهم این منطقه حضور پیدا کرده بودند و اقدام به شرارت‌هایی می‌کردند.

وی اضافه کرد: این اشرار مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد کرده بودند و هوارنشینان نمی‌توانستند برای چرای دام به منطقه وارد شوند و از آن استفاده کنند.

سردار حسینی ادامه داد: در همین راستا سپاه در تاریخ 22 خرداد در عملیاتی موفق بخش مهمی از ارتفاعات و منطقه مهم را از دست آنان خارج و تلفاتی به آنان وارد کرد ضمن اینکه این عملیات تا پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حضور و مشارکت مردم در امنیت پایدار فوق‌العاده اهمیت دارد و ما با همکاری مردم این اقدام را انجام دادیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان ادامه داد: سپاه سروآباد نیز در این عملیات حضور داشت و آتش پشتیبانی قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه بیت‌المقدس نیز ما راه همراهی کردند.

وی تاکید کرد: در هر مکانی احساس کنیم که شرارت وجود دارد بدون شک سپاه ورود پیدا خواهد کرد و برای استراحت، آسایش و راحتی مردم از هیچ تلاش و کوشش دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام 2230/72

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284823

مهمترین اخبار ایران و جهان: