نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 10:17

غافلگیری بازیکن میلان با سئوال از طارمی و اختلاف بین کارشناسان

در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سئوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران یک فصل دیگر با تیم پورتو پرتغال قرارداد دارد، در روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیا مدعی شدند باشگاه میلان طرح جذب این بازیکن را دنبال می‌کند. طارمی در واقع یکی از گزینه‌های مدنظر میلان برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ است.

این خبر در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب گسترده‌ای داشت و در دو روز گذشته تحلیل‌ها و خبرهای مختلفی درباره احتمال انتقال مهاجم ایران به سری آ ایتالیا منتشر شد.

غافلگیری بازیکن میلان با سئوال از طارمی و اختلاف بین کارشناسان
طارمی در دیدار پورتو با میلان در لیگ قهرمانان اروپا

پای بحث طارمی حتی به نشست خبری «رافائل لیائو» بازیکن پرتغالی تیم میلان هم باز شد. لیائو که روز گذشته در یک نشست خبری در اردوی تیم ملی فوتبال پرتغال قبل از شروع مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ حضور داشت، بعد از توضیح درباره شرایط خود، با سئوال یکی از خبرنگاران درباره احتمال حضور طارمی در میلان غافلگیر شد.

لیائو در واکنش گفت: این موضوع به عهده من نیست، افراد دیگری در باشگاه هستند که به این موضوع رسیدگی می‌کنند. فقط باید در مورد تیم ملی صحبت می‌کنم.

اما کارشناسان پرتغالی هم دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به اینکه آیا پورتو باید طارمی را به میلان بدهد یا نه، مطرح کرده‌اند. برنامه تلویزیونی cmjornal با حضور چند کارشناس و پیشکسوت فوتبال پرتغال این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

غافلگیری بازیکن میلان با سئوال از طارمی و اختلاف بین کارشناسان

«پائولو کاتارو» یکی از کارشناسان این برنامه مدعی شد داشتن طارمی از ۱۰ میلیون یورویی که ممکن است از انتقالش به میلان نصیب پورتو بشود، بهتر است. در واقع پیشنهاد کاتارو، حفظ طارمی برای ادامه موفقیت پورتو بود.

بر خلاف این کارشناس، «فرناندو مندز» با اشاره به بزرگی و عظمت باشگاه میلان، تاکید کرد که پیشنهاد میلان یک فرصت بزرگ برای طارمی برای جدایی از پورتو خواهد بود.

همچنین «ژرژ آمارال» هم گفت: پورتو که هنوز یک فصل دیگر با مهاجم ایران قرارداد دارد، باید ریسک فروش طارمی را داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284067

مهمترین اخبار ایران و جهان: