نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 10:59

درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در جنین، طولکرم+ فیلم

منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شد.

منابع محلی گزارش دادند که بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی یورشی گسترده علیه جنین داشت که منجر به آغاز درگیری‌های مسلحانه شد. در پی این درگیری‌ها یک جوان فلسطینی زخمی شد که بلافاصله با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

نظامیان صهیونیست همچنین امروز اردوگاه نور شمس در طولکرم نیز یورش بردند که منجر به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت در این منطقه شد.

منابع محلی اعلام کردند که یگان بزرگی از ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش حضور داشت که با مقابله گردان طولکرم وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) مواجه شد.

مبارزان مقاومت در این درگیری مسلحانه صهیونیست‌ها را هدف تیراندازی قرار داده و به سوی آنها بمب دست‌ساز پرتاب کردند.

شامگاه گذشته نیز منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اغوار شمالی خبر داده بودند.

نظامیان صهیونیست در پی این عملیات، جستجو برای یافتن مجری یا مجریان آن را آغاز کردند.

۲۲ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر

مرکز داده‌پردازی معطی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت اخیر ۲۲ مورد عملیات مقاومتی در کرانه باختری رخ داده که در میان آنها ۵ مورد عملیات تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست بوده است.

درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در جنین، طولکرم+ فیلم

بازداشت ۵ فلسطینی در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای ارتش، شاباک و گارد مرزی این رژیم در حملات بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری ۵ جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

امروز یکشنبه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.

درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در جنین، طولکرم+ فیلم

دو کشته و چند زخمی بر اثر تیراندازی در شمال الخلیل

در نتیجه تیراندازی در شهرک بیت امر در شمال الخلیل دو فلسطینی کشته شده و چند نفر دیگر زخمی شدند.

لوی الرزیقات سخنگوی پلیس فلسطین ضمن تایید کشته شدن این دو نفر، تاکید کرد که نیروهای پلیس و سرویس‌های امنیتی در شهرک بیت امر تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1292123

مهمترین اخبار ایران و جهان: