نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 21:16

توان داخل برای تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت استفاده می‌شود

بوشهر- مدیر پشتیبانی، ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران گفت: توان داخل برای تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برزو قنبری عصر پنجشنبه در نشست شورای پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی شرکت ملی نفت ایران با محوریت بررسی پروژه‌های پژوهشی شرکت نفت و گاز پارس، در عسلویه اظهار داشت: شرکت ملی نفت و این مدیریت، دبیرخانه تولید بار اول وزارت نفت است.

وی اضافه کرد: نیازهای فناورانه و چالش‌های موجود در شرکت‌های عملیاتی و تابعه، پس از ارسال به شرکت ملی نفت، تجزیه، تحلیل و اولویت‌بندی می‌شوند که این موضوع می‌تواند به جلوگیری از تکرار و همچنین تسریع در فرآیندهایی که از اولویت بالاتری در زمینه پایداری و استمرار تولید برخوردارند، کمک کند.

مدیر پشتیبانی، ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: پروژه‌های تولید بار اول بر مبنای نیازهای احصا شده و در همکاری با شرکت‌های تابعه تعریف و مشخص می‌شوند.

وی گفت: در همین زمینه، موضوع ساخت داخل برخی پروژه‌های پیشنهادی شرکت نفت و گاز پارس و دیگر شرکت‌های تابعه و همچنین تجهیزاتی که ۱۴ قلم از آن‌ها در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده، در حال پیگیری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357323

مهمترین اخبار ایران و جهان: