نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 11:05

باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم/مهمترین مسئله کشور وحدت ملی است

بندرعباس - مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تمرکز دشمن، گرفتن خوبی ها از خانواده هاست افزود: باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی سیفائی عصر شنبه در جلسه مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی هرمزگان که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، با بیان اینکه تمرکز دشمن، گرفتن خوبی ها از خانواده هاست افزود: باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم و مشکلات جامعه و بسیاری از آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق این است که زوجین فقط به عیب های همدیگر توجه دارند اما خوبی های یکدیگر را نادیده می گیرند.

حجت الاسلام سیفائی اظهار داشت: مسئله اصلی کشور که رهبر معظم انقلاب در عید فطر و حرم مطهر حضرت رضا (ع) تاکید ویژه ای داشتند، مسئله وحدت ملی است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی کرده تا بتواند بنیاد خانواده را متلاشی کند افزود: متاسفانه در بخشی از آن موفق شده و شکاف هائی را ایجاد کرده است و جبهه گیری هایی را علیه خانواده ها و قومی و قبیله ای به راه انداخته است.

حجت الاسلام سیفائی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم دلداده و عاشق سیدالشهدا (ع) هستند، ایام محرم و پرچم سیدالشهدا (ع) را فرصت مغتنمی برای پر کردن شکاف های اجتماعی است.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی عنوان داشت: بایستی در ایام محرم و به برکت این پرچم بتوانیم همبستگی نهاد خانواده را تقویت کنیم.

حجت الاسلام سیفائی با بیان اینکه آنچه دشمن تمرکز خود را برروی آن قرار داد، گرفتن خوبی ها از خانواده هاست افزود: باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم و بسیاری از آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق این است که زوجین فقط به عیب های همدیگر توجه دارند اما خوبی های یکدیگر را نادیده می گیرند.

وی ادامه داد: وقتی بدی ها در جامعه و خانواده نمایان شود، اما خوبی های جامعه مورد بی مهری قرار گیرد، امتداد این جامعه امتداد خوبی نخواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1307123

مهمترین اخبار ایران و جهان: