نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 22:52

طرح حامیم با حضور ۳۵۰ دانشجوی البرزی اجرا می‌شود

کرج- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های البرز گفت: طرح حامیم ۲ از به مدت یک هفته با حضور بیش از ۳۵۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده اظهار کرد: سال گذشته نهاد رهبری با توجه به مشکلات ایجادشده در کشور، طرح حامیم را با عنوان کامل «دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی» طراحی و اجرایی کرد که هدف آن شناسایی دانشجویان فعال فرهنگی و توانمندسازی آنان در مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی روز بود.

وی بیان کرد: امسال مقدمات کار را زودتر فراهم کردیم و دانشجویانی که از سوی بسیج، هیئت‌ها، تشکلات و استادان معارف به نهاد معرفی شدند در این طرح حضور دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های البرز تصریح کرد: این طرح سه دوره دانشگاهی که طرح فعلی است، سپس استانی با حضور در شهرستان صحنه کرمانشاه و در نهایت کشوری با حضور دانشجویان در شهر مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این طرح سه هدف شناسایی و جذب فعالان سیاسی و فرهنگی، شناسایی توانمندی در عرصه اخلاق، معرفت و مهارت‌های فرهنگی و در نهایت ساماندهی، آماده سازی و شبکه سازی صورت می‌گیرد تا این دانشجویان اهداف فرهنگی دانشگاه را پیش ببرند.

ابراهیم‌زاده گفت: امسال سال دوم اجرای این طرح در دانشگاه‌های سطح استان است که با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌های برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در مرحله اول دانشگاهی طرح حدود ۶۰۰ نفر از دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان حاضر بودند و در مرحله استانی طرح از امروز و به مدت هفت روز با حضور ۳۵۰ نفر از برگزیدگان استانی طرح در شمیرانات تهران برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های البرز متذکر شد: قرار است دو روز پایانی این طرح با حضور دانشجویان حاضر در دوره و با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه کشور در شهر مشهد مقدس برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1347967

مهمترین اخبار ایران و جهان: