نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 10:24

۱۳۰ راهبر اشتغال یاریگر مددجویان اردبیلی هستند

اردبیل- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۳۰ راهبر شغلی مددجویان کمیته امداد را در حوزه اشتغال کمک و یاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی قلیزاده شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: تا ۲۸ اردیبهشت اطلاعات اشتغال سال گذشته در سامانه حیات به ثبت رسیده و از خرداد ماه نیز راستی آزمایی طرح‌های اشتغالزا را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در مهلت یک ماهه امکان ویرایش اطلاعات در این سامانه داده شده تا راهبران اشتغال بتوانند با ورود به سامانه اطلاعات، اشتغال مددجویان را ویرایش و یا بازنگری کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل به ثبت اطلاعات راهبران اشتغال نیز در قالب این سامانه اشاره کرد و گفت: ۴۹ مورد ثبت اطلاعات در این حوزه انجام شده و امیدواریم به سرعت اطلاعات ۱۳ راهبر اشتغال نیز به انجام برسد.

قلیزاده افزود: با توجه به راستی آزمایی طرح‌ها تا ۹۵ درصد هدایت اشتغال را در طرح‌های مصوب با پرداخت تسهیلات مورد نظر شاهدیم که در این زمینه جمع‌آوری اطلاعات و ارائه دقیق آمار در این زمینه بسیار مهم و اساسی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با ثبت دقیق اطلاعات اشتغال، مستندنگاری و گزارش‌نویسی در این حوزه بتوانیم نمره قابل قبولی را در سطح ملی به دست آوریم تا مشکلی از بابت طرح‌های اجرایی در سال‌جاری نداشته باشیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل ضرورت مستندسازی طرح‌های اشتغالزایی انجام شده را یادآور شد و بیان کرد: در کنار مستندساز، طرح‌هایی که خسارت دیده‌اند به ویژه در حوزه دامداری باید مورد رصد و پایش قرار گیرند تا جبران خسارت بخشی از این طرح‌ها انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220125

مهمترین اخبار ایران و جهان: