نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 21:41

خودروی سرقتی در عسلویه کشف شد

بوشهر- فرمانده انتظامی عسلویه از اجرای طرح مهار و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی وانت پراید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با سرقت‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای در شهرستان عسلویه هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اعلام وقوع یک فقره سرقت خودروی وانت پراید در سه راهی نخل تقی، بلافاصله طرح مهار اجرا و کلیه خروجی‌های شهر نخل تقی و عسلویه با استقرار مأموران مورد کنترل و رسیدگی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی عسلویه بیان کرد: مأموران انتظامی در حین گشت زنی در سطح شهر به یک نفر که به صورت مشکوک در محل اجرای طرح تردد می‌کرد، مشکوک شدند که بلافاصله دستگیر و با بازرسی بدنی نامبرده، مدارک شناسایی خودرو اعلامی از وی کشف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی دلالت داده شد.

وی افزود: با تحقیقات فنی، متهم لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت خودرو را با همکاری دو نفر دیگر سرقت کرده و با توجه به مسدود بودن خروجی‌های شهر، خودرو را داخل حیاط منزلی در شهر نخل تقی پارک کرده‌اند که با راهنمایی سارق خودرو سرقتی کشف و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ خواجه تاکید کرد: مالکان خودروها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192725

مهمترین اخبار ایران و جهان: