نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 21:12

دستیار استاندار گلستان در مدیریت یکپارچه آب منصوب شد

گرگان- دستیار استاندار گلستان در «مدیریت یکپارچه و بهم پیوسته منابع آب» منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دستیار استاندار گلستان در «مدیریت یکپارچه و بهم پیوسته منابع آب» منصوب شد.

با حکم علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، «سید محسن حسینی» به عنوان «دستیار استاندار در مدیریت یکپارچه و بهم پیوسته منابع آب» گلستان معرفی و منصوب شد.

در متن حکم استاندار گلستان خطاب به سیدمحمد حسینی آمده است: نظر به تعهد، تجارب، روحیه جهادی و انقلابی و اشراف جنابعالی به اهمیت و ابعاد راهبردی شعار «مهار تورم و رشد تولید» جنابعالی را به عنوان «دستیار در مدیریت یکپارچه و به هم پیوسته منابع آب» منصوب می کنم.

ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های مرتبط با سازگاری با کم آبی و حفاظت از منابع آب، استقرار سیستم های مدیریت پروژه های حوزه آب و پیگیری تا حصول نتیجه، پیگیری عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در بخش آب با مشارکت دبیرخانه ستاد، هم افزایی با بخش های مرتبط برای مدیریت بهینه آب در حوزه کشاورزی و الگوی کشت، سیاستگزاری و برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه و به هم پیوسته منابع آب استان در همه عرصه های تولید، انتقال و مصرف و پیگیری و هماهنگی منابع آب در دستگاه های اجرائی و نهادهای مرتبط از جمله مهم ترین موضوعاتی است که ضرورت تحقق آن در حکم زنگانه مورد تاکید قرار گرفته است.

گفتنی است، سید محسن حسینی سابقه مدیر عاملی و معاونت های برنامه ریزی و حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان و مدیرعاملی شرکت بهره برداری و توزیع آب استان را در کارنامه خود دارد.

همچنین وی از ایثارگران دفاع مقدس بوده و صاحب چهار عنوان کتاب منتشره و چندین پژوهش و مقاله در خصوص مسائل مختلف استان و مؤسس «موزه تخصصی آب استان» است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1212025

مهمترین اخبار ایران و جهان: