نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 23:08

افزایش تعداد کانون‌های پرورش فکری لرستان به ۳۰ مرکز

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از افزایش تعداد کانون‌های پرورش فکری این استان به ۳۰ مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محمدی امروز یکشنبه نشست شورای اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون لرستان در سال گذشته و سال جدید، اظهار داشت: با حمایت‌های مدیرعامل و معاونان کانون، سه مرکز کانون در شهرهای الشتر، چگنی و الیگودرز در دهه فجر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و جذب عضو آغاز شد و کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در این مراکز برگزار می‌شود.

وی افزود: با گشایش این سه مرکز در حال حاضر ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای سراسر استان ارائه می‌دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اضافه کرد: در اجرای «طرح کانون مدرسه» در استان لرستان هشت مرکز کانون در شهرهای خرم آباد، بروجرد، ازنا، دورود و الشتر فعالیت می‌کنند و معرفی کتاب، قصه‌گویی، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، ساخت کاردستی، انجام فعالیت‌های نمایشی، نمایش فیلم، برگزاری کارگاه‌های هنری مانند: نقاشی، سفالگری، داستان و شعر و علوم و نجوم از برنامه‌های اجرایی این طرح است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1195625

مهمترین اخبار ایران و جهان: