نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 12:39

خدمات فرهنگی به افراد تحت پوشش کمیته امداد ارائه شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت کار فرهنگی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد گفت: این افراد به لحاظ مادی در قشر ضعیف و آسیب‌پذیر هستند و همین می‌تواند افراد را در فضاهای نامناسب امروزی ذوب کند لذا باید ارتباط‌های فرهنگ‌ساز با این قشر برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد گفت: گزارش‌ها در کمیته امداد بالنده است و فعالیت‌های میدانی این مجموعه باعث شده است مردم اعتماد داشته باشند و کمک‌های خود را به کمیته امداد بدهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مشارکت ۱۹۰ میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد به این دلیل است که مردم خدمات را می‌بینند و شاهد این هستند که مبالغ در جای خود هزینه می‌شود، این اعتماد مردم سرمایه‌ای گرانبهاست که باید از مخدوش‌شدن آن جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ضرورت تکریم افرادی که به مجموعه مراجعه می‌کنند، بیان کرد: سرد برخورد کردن در شان این جایگاه نیست و طبق آمار و گزارشاتی که هست رفتار مجموعه با افراد تحت پوشش شایسته و بر اعتمادها افزوده است.

نکونام تشریح کرد: در حال حاضر بیش از یک‌دهم جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که جای تقدیر دارد اما تقاضایی که هست به این سهمیه افزوده شود و افراد فراوان دیگری که تنها با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند، تحت پوشش قرار بگیرند.

وی ادامه داد: افرادی که تحت پوشش قرار می‌گیرند تا حد امکان توانمندسازی شوند تا بتوانند روی پای خود بایستند هر چند بسیاری از افراد امکان فعالیت ندارند و تامین نیازهای این قشر بار سنگینی است که کمیته امداد بر دوش می‌کشد.

نکونام با اشاره به ضرورت کار فرهنگی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: این افراد به لحاظ مادی در قشر ضعیف و آسیب‌پذیر هستند و همین می‌تواند افراد را در فضاهای نامناسب امروزی ذوب کند لذا باید ارتباط‌های فرهنگ‌ساز با این قشر برقرار شود.

وی افزود: بخش اعظمی از مجموعه تحت پوشش کودکان و نوجوانانی هستند که آینده‌سازان جامعه محسوب می‌شوند و اینکه این افراد درست و سالم رشد کنند و فرهنگ‌سازی در این افراد صورت گیرد از ضرورت‌های حال حاضر است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1252369

مهمترین اخبار ایران و جهان: