نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 15:04

انجام ۶ ماموریت ویژه پلیسی در استان سمنان/ ۱۰ متخلف دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت ویژه پلیسی طی تعطیلات پایان در استان خبر داد و گفت: این ماموریت‌ها منجر به دستگیری ۱۰ متخلف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته شش مأموریت ویژه پلیسی در شهرهای مختلف استان سمنان به انجام رسیده است، ابراز داشت: این مأموریت‌ها حوزه قاچاق سوخت، کالا، دستگیری سارق و خرده فروش مواد مخدر را در بر دارد.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی استان سمنان طی بازه مذکور ۱۰ متخلف دستگیر شدند، افزود: این دستگیری‌ها در شهرهای میامی، دامغان، سمنان و گرمسار بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در مهمترین رویدادهای پلیسی شبانه روز گذشته چهار سارق به عنف منزل در سمنان طی عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر شدند، ابراز داشت: شگرد این سارقان غیر بومی و از اتباع بیگانه بیهوشی از طریق آبمیوه مسموم بود که همگی دستگیر و اموال مسروقه به مالباخته تحویل داده شد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه دو سارق با ۹ فقره سرقت در شهر سمنان دستگیر و روانه زندان شدند، تصریح کرد: این دو نفر به انجام سرقت از باغات و اماکن خصوصی و قطعات موتور سیکلت در این شهر اعتراف کردند.

وی ضمن بیان اینکه سارق ۲۵ ساله‌ای که ۲۰ میلیارد ریال برای تهیه مهریه همسر سابق از شهرک صنعتی آرادان سرقت کرده بود، به دام پلیس افتاد، اضافه کرد: وی در بازجویی به انجام پنج فقره سرقت از کارگاه‌ها و کارخانه‌های شهرک صنعتی با همدستی همشهریان خود اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در بازرسی از خودرو وانت که از تهران به مشهد محدوده میامی در حال حرکت بود، چهار دستگاه کولر گازی و یک ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف و راننده خاطی دستگیر شد، بیان کرد: با هوشیاری مأموران انتظامی گرمسار از یک تانکر پنج هزار و ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و این راننده نیز دستگیر شد.

موقوفه‌ای از پایان کار خرده فروش میلیونر مواد مخدر در دامغان نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل این فرد یک کیلو و ۲۱۰ گرم مواد مخدر آماده فروش و مبلغ ۲۸۳ میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1208769

مهمترین اخبار ایران و جهان: