نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 12:11

اقدامات پلیس در گلستان ارزشمند و قابل تقدیر است

استاندار گلستان گفت: اقدامات پلیس در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها با اهمیت و ارزشمند است و ما قدردان تمام تلاش‌های عزیزان انتظامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه صبح امروز در جلسه شورای فرماندهان انتظامی گلستان اظهار کرد: نعمت امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی است که هر زمان در خطر می‌افتد قدردان این دو نعمت خواهیم شد.

وی ادامه داد: حفظ و ارتقاء امنیت یک امر‌ مهم و خطیر است و پلیس حافظ ارزشمند این امنیت است.

استاندار گلستان تصریح کرد: شما خادمان ارزشمندی هستید که در قرارگاه‌های مهم در حال خدمت به مردم هستید.

زنگانه تاکید کرد: امروز جامعه ما نیاز به ایجاد امنیت عمومی و امنیت اخلاقی دارد.

وی اضافه کرد: اقدامات پلیس در زمینه‌های مختلف به ویژه مبارزه با مواد مخدر اقدامات ارزشمند و با اهمیتی است و ما تمام تلاش‌های پلیس در این زمینه را میبینیم.

استاندار گلستان با اشاره به نا آرامی‌های اخیر در استان گلستان، تصریح کرد: در شرایطی که طمع دشمن در گلستان بسیار زیاد بود اما با تلاش شما عزیزان انتظامی در  هماهنگی با سایر دستگاه‌های امنیتی توانستید تمام توطئه‌های دشمنان را به خوبی خنثی کنید.

زنگانه افزود: پلیس با تمام توان ایستاد، سختی را تحمل کرد اما اجازه نداد هیچ فردی آسیبی ببیند و این نا آرامی‌ها و اغتشاشات به نحو احسن در‌ گلستان مدیریت شد و به پایان رسید.

وی اضافه کرد: مدیریت و رهبری بسیار خوبی که در انتظامی گلستان دیده می‌شود اطمینان داریم که پلیس‌ پرتوان‌تر و پرتلاش‌تر از گذشته در میدان حاضر خواهد شد.

استاندار گلستان بیان کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم که از تلاش‌های شما عزیزان تقدیر کنیم و ارج نهیم.

زنگانه تاکید کرد: خانواده کارکنان انتظامی در موفقیت‌ها و جهاد شما سهم دارند و امیدوارم بتوانیم همه باهم ایران عزیز و گلستان سربلند را همیشه در مسیر پیشرفت داشته باشیم.

در پایان این جلسه از فرماندهان استان با حضور استاندار گلستان تقدیر شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277225

مهمترین اخبار ایران و جهان: