نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 10:11

راه‌اندازی ۱۸ بیمارستان صحرایی در مناطق کم‌برخوردار اردبیل

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گروه های جهادی پزشکی با راه اندازی ۱۸ بیمارستان صحرایی در مناطق کم برخوردار اردبیل نسبت به ارائه خدمات درمانی به نیازمندان اقدام کردند.

سردار غلامحسین محمدی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی با راه‌اندازی ۱۸ بیمارستان صحرایی و اعزام ۳۰ پزشک متخصص به ارائه خدمات پزشکی و دارویی به مردم مناطق محروم پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام گروه جهادی «الکفیل» به استان اردبیل در راستای ارائه خدمات پزشکی سپاه حضرت عباس (ع) در مناطق کم‌برخوردار انجام شده و این گروه جهادی پزشکی با حضور در شهرستان‌های مشکین‌شهر و گرمی طی ۴ روز بیش از ۱۰ میلیارد تومان خدمت دندانپزشکی به مردم مناطق محروم انجام داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته هنوز ناچیز است، گفت: سپاه پاسداران تلاش می‌کند با حضور میدانی و تلاش شبانه‌روزی در کنار کار جهادی برای مردم امید آفرینی کند.

محمدی اصل با بیان اینکه سپاه پاسداران محرومیت‌زدایی را به کمال رسانده است، ادامه داد: سپاه در مؤلفه‌های مختلف با قدرت پیش برندگی، افتخارآفرین و امیدآفرین بوده است.

وی توان سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف زیرساختی را یادآور شد و بیان کرد: سدسازی، جاده‌سازی، تصفیه‌خانه، احداث خطوط انتقال آب گاز و نفت، سازه‌های شناور، بنادر و اسکله‌ها و تونل از جمله اقدامات زیربنایی سپاه برای اعتلای کشور است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1217569

مهمترین اخبار ایران و جهان: