نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 17:31

کشف کالاهای احتکاری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر روغن خوراکی و یک تن برنج احتکار شده در محدوده جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هدایت بهرامی بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انباری در محدوده خیابان مولوی تهران را دریافت کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس امنیت این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی با همراهی بازرسان اداره اصناف از محل شناسایی شده بازدید که ۱۸ هزار ۷۰۵ لیتر روغن خوراکی و یک تن برنج احتکار شده به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، با بیان اینکه کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود ابراز داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر، محل پلمپ و اموال مکشوفه با دستور قضائی توقیف شد.

سرهنگ هدایتی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219069

مهمترین اخبار ایران و جهان: