نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 16:57

اکیپ‌های راهداری اردبیل عازم محورهای مواصلاتی شدند

اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: اکیپ‌های راهداری اردبیل برای ارائه خدمات زمستانی عازم محورهای مواصلاتی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم الله وثوقی ظهر پنجشنبه در مراسم اعزام راهداران اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری اردبیل در قالب ۴۰۰ نفر نیروی انسانی برای ارائه خدمات زمستانی عازم محورهای مواصلاتی شدند.

وی از تجهیز و اعزام بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری نیز خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها جهت انجام عملیات راهداری زمستانی عازم ۲۴ نقطه از محورها شدند که عملیات برفروبی، نمک پاشی، بازگشایی محورها توسط راهداران مستقر در گردنه‌ها از جمله خدمات قابل ارائه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ذخیره سازی و تأمین ۴۰ هزار تن ماسه و نمک برای انجام عملیات بازگشایی راه‌ها تهیه شده است و همچنین زنجیرچرخ، لاستیک و سوخت مورد نیاز برای همه ماشین آلات راهداری نیز تأمین شده است.

وثوقی ادامه داد: قرارگاه راهداری زمستانی برقرار شده و کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان نیز برای پاسخگویی به مردم به‌صورت شبانه روزی فعال هستند تا وضعیت جوی و ترافیکی را به صورت هوشمند بررسی کنند.

وی افزود: از مردم و مسافران تقاضا داریم قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و به تجهیزات کامل زمستانی مجهز شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 926869

مهمترین اخبار ایران و جهان: