نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 17:49

مردم بندرترکمن و کلاله مفتخر به میزبانی از شهیدان گمنام شدند

گرگان- مردم شهرستان‌های ترکمن و کلاله امروز مرزبان دو شهید گمنام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال از پیکر پاک شهید خوشنام دفاع مقدس امروز (چهارشنبه) در شهرستان در بندرترکمن برگزار و پس از آن یادواره شهید در سالن آموزش و پرورش و مسجد جامع برگزار شد.

مراسم بزرگداشت این شهید خوشنام دفاع مقدس امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان بندرترکمن برگزار شود.

همچنین مراسم تشییع و استقبال از یک شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور گسترده مردم در شهرستان کلاله از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای این شهر برگزار شد.

عصر امروز هم بانوان کلاله‌ای در فاطمیه این شهر و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مراسم وداع با این شهید گمنام را برگزار کردند.

گفتنی است، دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس، یکشنبه (۲۷ مرداد) وارد استان شده و ۱۰ روز مهمان شهرستان‌های استان خواهند بود.

طبق گفته سخنگو و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان، یکی از این شهدا ۲۲ ساله بوده که در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به شهادت رسیده و شهید دیگر هم در سن ۲۱ سالگی در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمده است.

این شهدا در تمامی شهرستان‌های استان تشییع و سپس در روز ۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) سایت اداری استانداری گلستان و روستای «ولاغوز» شهرستان کردکوی خاکسپاری می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 925125

مهمترین اخبار ایران و جهان: