نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 19:48

آیت‌الله سعیدی: انقلاب اسلامی ایران ادامه راه حضرت زهرا(س) است

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان، انقلاب اسلامی را ادامه راه حضرت زهرا (س) دانست و گفت: دشمنان بدانند که این حرکت خاموش شدنی و از بین رفتنی نیست زیرا جهاد ما در راه خدا و دست ما در دست ولی خدا است و خداوند وعده پیروزی مستضعفان و یاری کنندگان دینش را داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره بصیرتی فرماندهان و مسئولان فراجا که در قم برگزار شد، با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در کوتاه ترین زمان گویاترین مطالب و معارف را بیان کردند و نتیجه هم گرفتند، اظهار کرد: مشی سیاسی حضرت زهرا(س) در مقابله با فتنه گران برای امروز ما درس آموز است و ثمرات آن مبارزات، روز به روز بیشتر برای ما آشکار می شود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) برای خدا قیام کردند، گفت: حضرت زهرا (س) در آن روز پرچم باورهای الهی و مبارزه با سران کفار و فتنه را به دست گرفتند و این مسیر تا ابد ادامه دارد.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی ایران را ادامه راه حضرت زهرا (س) دانست و گفت: دشمنان بدانند که این حرکت خاموش شدنی و از بین رفتنی نیست زیرا جهاد ما در راه خدا و دست ما در دست ولی خدا است و خداوند وعده پیروزی مستضعفان و یاری کنندگان دینش را داده است.

وی با بیان اینکه مشکلات و فتنه ها از ابتدای بعثت پیامبر (ص) وجود داشته است، افزود: ما تا زمانی که خود را به خدا و اهل بیت علیهم السلام متصل کنیم و اتصال خود را قطع نکنیم از فتنه ها سربلند بیرون خواهیم آمد و مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

گفتنی است، در پایان این مراسم از نفرات برتر این دوره بصیرتی فراجا تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 925369

مهمترین اخبار ایران و جهان: