نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 10:54

رئیس جمهور همچنان از پلیس حمایت کند تا کاهش تصادفات را شاهد باشیم

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس راهور گفت: امروز بهترین خدمتی که ما می‌توانیم به مردم کنیم این است که کاری کنیم تصادفات و تلفات به حداقل ممکن برسد، البته این موضوع خواسته مقام معظم رهبری هم است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته ۱۴ درصد افزایش سفرها را داشتیم کاهش تصادفات را شاهد باشیم البته باید این کاهش را بیشتر کنیم.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا دستگاه‌ها با یک نقشه راه دقیق و با استفاده از آسیب شناسی که در سال‌های گذشته داشتیم بتوانیم شاهد کاهش تصادفات حتی بهتر از سال‌های گذشته داشته باشیم‌.

اشتری ادامه داد: در زمستان امسال باید در مناطقی که بحران زا هستند و امکان تصادفات بیشتر در آنجاها وجود دارد حضور مؤثر داریم و از هوشمندسازی و تجهیزات روز استفاده بیشتری می‌کنیم.

وی گفت: در سال‌های گذشته پلیس به هوشمندسازی توجه بیشتری کرده است و امیدواریم بتوانیم با کمک خود مردم بتوانیم ارتباطمان را با مردم بیشتر کنیم.

فرمانده کل انتظامی گفت: هر شهروندی که در تصادفات جان خود را از دست می‌دهد خسارت‌های مادی و معنوی بسیاری با خود به همراه دارد، پس ما باید تمام همت و ظرفیت خود را به کار بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 909925

مهمترین اخبار ایران و جهان: