نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 12:12

تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی در ادارات عمل شود

سرعین - فرماندار سرعین گفت: موضوع تکریم ارباب رجوع باید در ادارات به معنای واقعی عمل شده و تعللی را در رسیدگی به امور مردم شاهد نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار کرد: تعمیق روابط و تعامل بین ادارات خدمت‌رسانی سریع‌تر و بهتر به مردم را فراهم می‌آورد.

وی با تاکید بر وحدت و یکپارچگی ادارات شهرستان سرعین خاطرنشان کرد: مسئولان و کارکنان ادارات باید در خصوص تکریم و جلب رضایت مردم نهایت تلاش و همت خود را به کار ببندند و در تعامل و همکاری با یکدیگر خدمت رسانی به مردم را در اولویت قرار دهند.

فرماندار سرعین با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی در ادارات عمل شود، تصریح کرد: تعلل در رسیدگی به امور مردم اسباب نارضایتی از نظام را فراهم می‌کند که امیدواریم مسئولان با قرار گرفتن در کنار مردم آنها را جزو خانواده خود دانسته و در راستای تسهیل امور مردم و جامعه بکوشند.

باقرزاده مردم را ولی نعمتان دولت و نظام دانست و گفت: خدمت به مردم به بهترین شکل و شیوه ممکن اگر خالصانه و بی منت باشد دارای ارزش است چرا که خدمت به مردم در جهان بینی اسلامی و آموزه‌های دینی مقدمه قرب الهی و نوعی عبادت است.

وی با تاکید بر آموزش کارکنان ادارات، کوتاه و مؤثر بودن جلسات به لحاظ رسیدگی به امورات مراجعان، بروز کردن کارتابل‌های خود برای پاسخ به درخواست‌های مردم و عدم مراجعات مکرر ارباب رجوع برای اخذ پاسخ نامه افزود: ضروری است تا با معرفی جانشین برای مسئول و کارشناس ادارات در صورت مأموریت یا مرخصی در ارائه خدمات هرچه بهتر و سریع‌تر به مردم همت کنیم.

فرماندار سرعین با تقدیر از مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استقبال از شهید گمنام این شهرستان خواستار شرکت در تشییع پیکر مطهر شهید گمنام که در روز سه‌شنبه ششم دی ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت یک بعد از ظهر در شهر سرعین برگزار می‌شود، شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 935425

مهمترین اخبار ایران و جهان: