نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 17:47

تصویب ۳۱ میلیارد ریال وام برای ۳ واحد تولیدی همدان

همدان-استاندار همدان گفت: ۳۱ میلیارد ریال وام از محل رونق تولید، به سه واحد فعال و نیمه فعال تولیدی استان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر سه شنبه در سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: با تزریق ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات، نقدینگی مشکلات پیش روی این واحدها رفع و دوباره به چرخه تولید و فعالیت باز خواهند گشت.

وی ادامه داد: رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است‌.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: بدون شک، ارائه راه‌حل منطقی برای برون رفت از مسائل شرکت‌های تولیدی استان، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد.

وی افزود: یکی از این واحدهایی که در سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت، شرکت قطعه سازان سینا بود که دستورات مقتضی برای تقسیط ۵۰ درصد بدهی این واحد تولیدی صادر شد.

استاندار همدان ادامه داد: در این جلسه، برای مشکلات و مسائل شرکت خوشنوش تولیدکننده انواع نوشیدنی‌های گازدار در همدان با تأمین اجتماعی و امور مالیات استان، تصمیم گیری لازم انجام شد.

قاسمی فرزاد گفت: حمایت‌های لازم برای برق و گازرسانی به گلخانه شرکت خوشنوش با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات رسان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: انتقال گاز و برق با همکاری دستگاه‌های مربوطه برای ایجاد بیش از ۳۰۰ هکتار گلخانه در روستای کرفس شهرستان رزن انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922969

مهمترین اخبار ایران و جهان: