نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 12:24

سرلشکرصفوی: حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن بیانگر حمایت بی‌پایان از انقلاب اسلامی است

مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان این‌که حضور آگاهانه و انسجام مردم و مسئولان استان یزد نشان دهنده عزم و اراده برای عبور از وضعیت فعلی و تبدیل به وضعیت مطلوب است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیانگر حمایت بی‌پایان مردم از انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر میراث جهانی یزد حاضر شد و اظهار کرد: 12 سال پیش در همین حسینیه امیرچقماق یزد با مردم دارالعباده صحبت کردم و امروز خوشبختانه می‌بینم که شهر یزد از چهار طرف گسترش خوبی پیدا کرده است.

وی در ادامه حماسه پرافتخار حضور مردم یزد به همراه حماسه مردم ایران در روز اول ماه شعبان را نشان دهنده ظرفیت پایان ناپذیر حمایت مردمی از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حضور آگاهانه و انسجام مردم و مسئولان استان یزد نشان دهنده عزم و اراده برای عبور از وضعیت فعلی و تبدیل به وضعیت مطلوب است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان این‌که راهپیمایی مردم یزد در برابر دیدگاه صدها خبرنگار داخلی و خارجی پیام روشنی به مردم سراسر جهان دارد، گفت: شما مردان و زنان ولایت مدار تحلیل تمام تحلیلگران خارجی را بهم زدید و امیدوارم مسئولان بیش از پیش قدر شما را بدانند و برای رفع دغدغه‌های موجود تلاش کنند که  همین طور هم است.

سرلشکر رحیم صفوی در ادامه با بیان این‌که در برنامه هفتم توسعه کشور مسیر رفع دغدغه‌های موجود هموارتر و انشاالله رفع خواهد شد، تصریح کرد: حضور گسترده در انتخابات 11 اسفندماه امسال بار دیگر اقتدار و ایستادگی ملت ایران را در جهان به نمایش می‌گذارد و این پیام را به مردم جهان اعلام می‌کند که مردم ایران در تمام عرصه‌ها برای ایجاد امنیت پایدار پای کار نظام بوده و هستند.

وی فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را لازمه پیروزی در برابر دشمنان دانست و بیان کرد: دلایل شکست استکبار جهانی در ماجرای غزه و فلسطین، اول ایستادگی مردم غزه و دوم همراهی مردم آزاده جهان با برپایی راهپیمایی‌های گسترده به حمایت از مردم فلسطین و غزه است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان این‌که محور جبهه مقاومت شکل گرفته و مردم سوریه، عراق و یمن از مردم ایران الگو گرفتند، تصریح کرد: من به عنوان سرباز انقلاب وصیت می‌کنم، مردم استان یزد و ایران اسلامی باید بدانند حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب هر نماینده‌ای که صلاح می‌دانند عامل تأثرگذاری در شاخص‌های مقبولیت نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی کشور است.

سرلشکر صفوی با بیان این‌که مردم با حضور پرشور در انتخابات می‌توانند تعیین کنند سرنوشت چهار سال آینده کشور و برنامه توسعه هفتم توسعه کشور باشند، اظهار کرد: نماینده اصلح کسی است که مردم دار، دین دار، ولایت مدار و متعهد به عزت مردم ایران باشد.
این خبر بروز رسانی میشود....

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667969

مهمترین اخبار ایران و جهان: