نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 13:12

۱۶۰۰ قطعه زمین در عنبرآباد واگذار می‌شود

استاندار کرمان گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ قطعه زمین در شهرستان عنبرآباد واگذار می‌شود که ۶۰ درصد مربوط به طرح جوانی جمعیت است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه جاری در آیین واگذاری زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: مسکن یکی از مهمترین و ضروری‌ترین نیازهای زندگی است و بیشترین هزینه مستاجران برای مسکن است.

وی بیان کرد: بر اساس قانون تولید جهش مسکن ۴ میلیون مسکن باید تولید شود و رئیس جمهوری همیشه در شورای مسکن حضور دارد و همه برای تامین مسکن مورد نیاز خانوارها تلاش کردند.

استاندار کرمان ادامه داد: فرایند تامین زمین در استان کرمان و الحاق اراضی به شهرها کار بزرگی بود و آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها توسط دولت در دست اقدام است. فداکار ابراز داشت: استانداری، وزارت مسکن و وزارت نیرو برای تامین زیرساخت‌های مسکن پای کار آمده‌اند و زمین در همه شهرهای استان کرما به‌غیر از کرمان و سیرجان به صورت ویلایی و خودمالکی واگذار می‌شود.

وی از واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در جنوب استان کرمان در روز جاری خبر داد و افزود:  یک هزار و ۲۰۰ قطعه زمین در شهرستان عنبرآباد واگذار می‌شود که ۶۰ درصد مربوط به طرح جوانی جمعیت است‌.

استاندار کرمان از ارایه تسهیلات و معافیت‌ها برای انجام ساخت و ساز در زمین‌های واگذاری به متقاضیان خبر داد‌ و کفت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ قطعه زمین در کهنوج، نودژ و فاریاب واگذار می‌شود.

پایان پیام /۸۰۰۱۹/ ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646969

مهمترین اخبار ایران و جهان: