نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 19:24

کلنگ‌زنی اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب روستای حسین‌آباد در «سیوان»

کلنگ اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب روستای حسین‌آباد بخش سیوان در شهرستان ایلام، به زمین زده شد که جمعیتی بیش از ۷۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه طی مراسمی با حضور قائم مقام شرکت آبفای استان، فرماندار شهرستان ایلام و جمعی از مسئولین محلی، کلنگ اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب روستای حسین‌آباد بخش سیوان شهرستان ایلام بر زمین زده شد.

رضا محمدرضایی قائم‌مقام شرکت آبفای استان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر گفت: ۴۵ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و هر روز شاهد خدمات ارزنده در تمام حوزه‌ها به‌خصوص در روستاها هستیم.
  
وی افزود: این پروژه با توجه به فرسودگى شبکه و در جهت تنظیم فشار و تامین آب پایدار مردم این منطقه اجرا می‌شود.

قائم‌مقام شرکت آبفای استان در رابطه با مشخصات فنی این پروژه ادامه داد: این پروژه شامل اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب به طول ۳۸۰۰ متر با مبلغ پیمان ۲۱  میلیارد ریال است و جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم این پروژه در موعد مقرر و قبل از پیک گرمای سال آینده اتمام یافته و مشکلات شبکه توزیع آب این روستا بر طرف شود.

عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادی مجموعه آبفای استان، گفت: یکی از اقدامات مهم دولت کار و کرامت، توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار است که از مصادیق آن، کلنگ‌زنی این پروژه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664625

مهمترین اخبار ایران و جهان: