نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 10:35

پیش‌بینی حضور مردم باشت در انتخابات از دیدگاه یک فعال سیاسی

یک فعال سیاسی باشت با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در رشد و پیشرفت کشور و شهرستان موثر است، گفت: پیش‌بینی حضور حداکثری مردم باشت در انتخابات را داریم.

علی گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: امروز دشمنان که از جنگ با کشورمان ناامید شده‌اند به عملیات روانی روی آورده‌اند تا شاید بتوانند ملت ایران را ناامید کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌های معاند و دشمن نظام با تمام توان و تجهیزات خود که توسط کشورهای غربی و صهیونیست تهیه شده است به میدان آمده‌اند تا مردم را از مشارکت حداکثری که حق ملت ایران است ناامید کنند.

گرامی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند هم در رشد و پیشرفت کشور موثر باشد و هم در چانه زنی‌های بین المللی به عنوان یک پشتوانه قوی مردمی از آن استفاده کرد، افزود: هجوم رسانه‌ای دشمن به انتخابات پیش روی نشان از ترس آنها از قدرت ایران اسلامی در منطقه خواهد بود و می‌خواهند از نفوذ بیشتر ایران در منطقه و جهان جلوگیری کنند.

این فعال سیاسی بیان کرد: در جریان اتفاقاتی که در غزه به وجود آمد شاهد حضور مردم دنیا در اجتماعات و راهپیمایی‌های گسترده ضد صهیونیستی بودیم و این نشان از حقانیت گفتمان ایران و رشد تاًثیری گذاری این گفتمان کشورمان در جهان است.

گرامی عنوان کرد: تا روز برگزاری انتخابات زمان زیادی باقی نمانده است و قطعاً رسانه‌های معاند با جوسازی و فرافکنی فعالیت خود را علیه مردم ایران چندبرابر خواهند کرد و البته وظیفه همه ماست که در راستای خنثی کردن برنامه‌های دشمن که حاصل اتاق فکر صهیونیست هاست حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات دست به هر کاری می‌زند، از توهین و تخریب و اخبار کذب در جامعه تا اجیر کردن عده‌ای برای ایجاد جو بر علیه حضور حداکثری مردم، بر همه در هر جایگاهی لازم است تا با بصیرت در مقابل دسیسه و فتنه گری دشمن در آستانه انتخابات بایستند و اجازه مسموم کردن فضای کشور را ندهند.

گرامی گفت: دشمن، دلسوز ملت ایران نیست و حضور آنها در بسیاری از کشورها نشان داده است جز اهداف شوم خود و خدشه دار کردن استقلال این کشورها و غارت منابع و ثروت آنها دنبال چیز دیگری نیستند.

وی گفت: قطعا مردم شهرستان باشت در شهر و روستا به صورت حداکثری در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661125

مهمترین اخبار ایران و جهان: