نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 13:54

تمامی مجوزهای کسب و کار کاغذی تاپایان سال جاری اعتبار دارند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: تمامی مجوزهای کسب و کار کاغذی قدیمی تاپایان سال جاری دارای اعتبار بوده و پس از آن خدمات دولتی و بانکی به صاحبان آنها ارایه نمی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملااسماعیلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اداره کل اقتصاد و دارایی افزود:  صاحبان مشاغل دارای مجوز کسب و کار قدیمی کاغذی می توانند طی فرآیندی سریع و ساده در کوتاه¬ترین زمان ممکن مجوز خود رابه مجوز الکترونیک تبدیل کنند.
وی ادامه داد: ثبت درخواست و صدور تمامی مجوزهای کسب و کار هم اینک به صورت کاملا متمرکز از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس www.Mojavez.ir انجام می شود و صدور مجوزهای کاغذی با مهر و امضای اشخاص و خارج از فرآیند درگاه ملی مجوزها غیر قانونی و جرم است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که از درگاه ملی مجوزها درخواست صدور مجوز کنند تحت حمایت کامل قانون قرار دارند و میزان اهمیت این فرآیند برای نظام حکمرانی اقتصادی کشور به اندازه ای است که چنانچه صادرکنندگان مجوزهای کسب و کار پس از گذشت مدت زمان مندرج در درگاه ملی مجوزها، مجوزشان بدون دلیل قانونی صادر نشود ، با ثبت شکایت در این درگاه، مجوزشان بطور خودکار و بدون بررسی مجدد توسط دستگاه صادرکننده مجوز، صادر می شود.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662725

مهمترین اخبار ایران و جهان: