نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 09:46

6 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در دهستان غربی اردبیل تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل گفت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان اردبیل، 6 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در دهستان غربی (منطقه گندیشمین) تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌سیاوش نیرومند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قلع و قمع ۶ فقره ساخت غیرمجاز در اردبیل، اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با حضور معاون دادستان اردبیل در دهستان غربی صورت گرفت.

وی با اشاره به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی افزود: با اجرای این طرح، آزادسازی زمین‌های زراعی به مساحت ۲/۲ هکتار انجام شد که در ادامه نیز با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی برخورد می‌شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل تصریح کرد: مالکین اراضی کشاورزی قبل از هرگونه اقدام برای تغییر کاربری و ساخت‌و‌ساز در اراضی برای کسب اطلاعات بیشتر به جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند. 

نیرومند بیان کرد: به موجب مقررات ماده ۱۲ آیین نامه اجرائی قانون به منظور اجرای قانون و جلوگیری از هر گونه عملیات تغییرکاربری غیر مجاز در ارضی زراعی و باغی، مأموران امور اراضی جهاد کشاورزی مکلفند ضمن بازدید از اراضی زراعی و باغ‌ها در صورت مشاهده هر گونه جرم ضمن توقف عملیات نسبت به تنظیم صورت جلسه اقدام کنند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630425

مهمترین اخبار ایران و جهان: