نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 16:52

بارش پراکنده برف و باران، قزوین را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از بارش پراکنده برف و باران در استان تا اوایل هفته آینده خبر داد.

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی تا اوایل هفته آینده با گذر متناوب امواج حاصل از سامانه بارشی از استان، افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش باران گاهی وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر، برف پیش بینی می شود‌.

وی افزود: وضعیت آسمان امروزابری و از بعد از ظهر در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات برف و باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین وضعیت آسمان روز پنجشنبه را نیمه ابری تا ابری ذکر و ادامه داد: فردا در بعضی ساعات شاهد بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و در پاره ای مناطق پدیده مه خواهیم بود.

شیخ الملوکی بیان کرد: وضعیت آسمان در روز جمعه نیمه ابری و پاره ای مناطق ابری خواهد بود و پدیده غالب این روز هم بارش باران در مناطق کوهستانی و سردسیر برف با احتمال کولاکو گاهی وزش باد نسبتاً شدید بویژه بخش های غربی و پاره ای مناطق ابری پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه آسمان استان قزوین در روز شنبه ۲۳ دی ماه نیمه ابریو در پاره ای مناطق ابری خواهد بود، اذعان کرد: در پاره‌ای از مناطق، بارش پراکندهو گاهی همراه وزش باد نسبتاً شدید بویژه بخش های غربی خواهد بود.

این مسوول وضعیت جوی استان قزوین را از امروز تا یکشنبه هفته آینده، ناپایدار بیان کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633525

مهمترین اخبار ایران و جهان: