نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 21:58

بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم کردستان حماسه‌ای در انتخابات رقم خواهد زد

استاندار کردستان گفت: بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم استان حماسه‌ای را در این دوره از انتخابات امسال رقم می‌زند و برگ افتخارات دیگری بر کارنامه مردم استان اضافه خواهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا امشب چهارشنبه در آیین افتتاح ۱۰ کانال رادیو و تلویزیون ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کردستان با گرامیداشت شهدای ۲۸ دی سنندج اظهار کرد: در قانون جدید انتخابات ظرفیت‌های خوبی دیده شده که یکی از آنها ایجاد کانال‌های محلی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه امسال این ظرفیت برای همه حوزه‌ها انتخابیه فراهم شده است، افزود: رسانه ملی بستر بسیار مناسبی برای ارائه برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی فراهم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بلوغ در همه عرصه‌ها از جمله رقابت باید بیش از پیش باشد، گفت: این بستر رقابت پرشورتر و جدی‌تر را اجرا می‌کند.

استاندار کردستان یادآور شد: ممکن است بین نامزدها افرادی به رغم توانمندی تمکن مالی برای فعالیت گسترده مطبوعات و رسانه‌ای نداشته باشند و این بستر یک امکان مساوی برای برخورداری از تبلیغات را ایجاد کرده است.

زارعی‌کوشا گفت: امیدوارم با مشارکت گسترده مردم آنچه به عنوان انتظار مقام معظم رهبری از مسوولان و آحاد مردم مطرح شده محقق شود و انتخابات پرشور با رقابتی واقعی، سالم و حماسی برگزار شود.

وی اذعان کرد: بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم استان حماسه‌ای را در این دوره رقم می‌زند و برگ افتخارات دیگری بر کارنامه مردم استان اضافه خواهد شد.

زارعی‌کوشا یادآوری کرد: هر چه رقابت بیشتر شود، انتخاب بهتر خواهد بود که امیدواریم شایسته‌ترین افراد در قوه مقننه که برای ریل گذاری توسعه و حرکت و پیشرفت کشور نقش ویژه‌ای دارد انتخاب شوند.

استاندار کردستان گفت: آنچه که در تقویم انتخاباتی است عینا رعایت می‌شود و برای همین داوطلبان حتما در موعد قانونی تا ۳۰ دی ماه در سامانه تبلیغات صداوسیما ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641469

مهمترین اخبار ایران و جهان: