نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 23:40

مسئولان ملزم به فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: همه ما وظیفه داریم که بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدهادی طباطبایی در مراسم معارفه فرماندار تایباد با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین موضوع و مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: افتخار جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته برگزاری ۴۱ انتخابات گسترده بوده که با حضور، همراهی و مشارکت عمومی مردم برگزار شده است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون صلاحیت ۷۸۰ نامزد در استان برای انتخابات مورد تأیید قرار گرفته‌ است، گفت: امکانات و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری امن و باشکوه این رویداد مهم در خراسان رضوی تدارک ‌دیده‌ شده و مسائل و مشکلات از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم و پای انقلاب با اقتدار و صلابت بمانیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب همواره با اهداف شوم و پلید خود به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور اقشار مختلف در عرصه‌های بین‌المللی کشور هستند.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی، ائمه جمعه، معاونین فرمانداری، اعضای شورای تأمیجن و اداری شهرستان در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری تایباد برگزار شد از زحمات مهدی دونده فرماندار سابق تایباد تقدیر و مهدی شیردل، به‌ عنوان سرپرست فرمانداری تایباد منصوب شد. وی پیش‌ از این معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشمر بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640325

مهمترین اخبار ایران و جهان: