نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 16:29

نقش آفرینی رسانه‌های استان سمنان در حماسه حضور

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مشارکت و نقش آفرینی رسانه‌های این استان در برگزاری انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در پیامی به خبرنگاران، رسانه‌ها، مطبوعات و فعالان مجازی استان سمنان از نقش سازنده و گسترده آنان در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند تجلیل کرد و گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران یکی از عوامل مؤثر در حضور گسترده مردم در این انتخابات بودند و باید از تلاش‌های خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در این خصوص تجلیل کرد.

وی ۱۱ اسفند و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را از حماسه‌های انقلاب و نظام دانست و افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها در دوران برگزاری انتخابات و نیز ایام تبلیغات نامزدها با تبیین مناسب شرایط و اهمیت انتخابات و حضور مردم در این عرصه، نقشی مهم و کلیدی ایفا کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به فعالیت‌های گسترده رسانه‌ها با محوریت انتخابات در روزهای اخیر گفت: گزارش‌ها و محصولات خبری رسانه‌ها، مطبوعات، فعالان فضای مجازی و خبرنگاران علاوه بر ایجاد شور و فضای انتخاباتی، در شناخت افراد اصلح به مردم نیز بسیار تأثیر گذار بوده است.

فلاح همچنین از حضور و مشارکت فعال اهالی فرهنگی، هنری و قرآنی در انتخابات ۱۱ اسفند نیز قدردانی کرد و گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند همه قشرها به ویژه اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و … مشارکت فعال داشتند و حماسه‌ای دیگر در تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ایجاد کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1681225

مهمترین اخبار ایران و جهان: