نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 11:37

۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایلام افتتاح خواهد شد

فرماندار ایلام گفت: امسال در دهه مبارک فجر تعداد ۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف به ارزش ۹۱۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام، صبح پنجشنبه ۵ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در آستانه دهه مبارک فجر و بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که چون نور بر ظلمت و تاریکی زمان تابیدن گرفت.

وی افزود: نسل جوان و نوجوان انقلاب را درک نکرده اند؛ لازم است تا در راستای جهاد تبیین روشنگری لازم درخصوص اهداف انقلاب به این نسل صورت پذیرد.

فرماندار ایلام یادآور شد: علارغم‌ همه توطئه های دشمنان، اصناف هموار اثبات کرده اند که در همه حال پیشتیبان آرمان های نظام و انقلاب هستند که جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: امسال در دهه مبارک فجر تعداد ۵۱ طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در حوزه های مختلف به ارزش ۹۱۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

نادری درخصوص انتخابات پیشرو نیز گفت: دشمنان با تبلیغات سوء خود در کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند؛ترغیب مردم به حضور در انتخابات فتنه دشمنان را خنثی می کند.

وی در ادامه گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی در بحث کشف حجاب گام برداشته که اجرای برنامه معنوی اعتکاف می‌تواند گام موثری درجهت مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

فرماندار ایلام در پایان گفت: حتی الامکان حفاری های عمرانی تاقبل از انتخابات پایان یابد مگر در صورت ضرورت که اجتناب ناپذیر باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649125

مهمترین اخبار ایران و جهان: