نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 10:42

انجام ۱۱۲ هزار ماموریت توسط اورژانس گیلان در سال جاری

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان با اشاره به انجام ۱۱۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در ۹ ماه گذشته گفت: از این تعداد ۲۶ هزار ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۸۴ هزار ماموریت مربوط به موارد غیرترافیکی و بیماری‌ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان صبح امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به انجام ۱۱۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در ۹ ماه گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۲۶ هزار ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۸۴ هزار ماموریت مربوط به موارد غیرترافیکی و بیماری‌ها بوده است. 

وی با اشاره بر آماده‌باش تمامی نیروهای اورژانس در فصل زمستان گفت: اورژانس گیلان با ۷۰۰ نفر نیرو و ۸۶ پایگاه، آماده امدادرسانی به مردم گیلان است. 

به گفته رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، ۴۹ پایگاه جاده‌ای، در محورهای مواصلاتی و جاده‌های فرعی قرار دارند و ۳۶ پایگاه شهری و یک پایگاه امداد هوایی نیز برای خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته شده است. 

محمدی نقش اورژانس در هنگام بحران را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: در هنگام بازش برف و به ویژه در ارتفاعات اورژانس نقش مهمی در انتقال بیماران به مراکز درمانی به دلیل بسته بودن احتمالی جاده‌ها دارد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635725

مهمترین اخبار ایران و جهان: