نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 21:19

جریان مقاومت قلب تپنده ملت های مظلوم است

رئیس جامعه روحانیت امامیه هرات خاطر نشان کرد: جریان مقاومت، قلب تپنده ملت های مظلوم است و در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و این جبهه مقاومت است که چالش جدی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم گرامیداشت شهدای مهاجر افغانستانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز در حسینیه هراتی ها برگزار شد.

حجت الاسلام وحیدی رئیس جامعه روحانیت امامیه هرات با اشاره به اینکه مقامی بالاتر از شهادت نیست، ابراز کرد: شهدا در حقیقت زنده هستند و هر فردی آرزوی رسیدن به مقام آن ها را دارد. 

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم مشهد خاطر نشان کرد: جریان مقاومت، قلب تپنده ملت های مظلوم است و در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و این جبهه مقاومت است که چالش جدی دشمن است.

وی ابراز کرد: در بین هیچ کشور پیشرفته ای امن تر از جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و از این رو دشمن در صدد نا امن جلوه دادن قلب تپنده اسلام است. 

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم مشهد خاطر نشان کرد: امت اسلامی در مساله فلسطین در حال منسجم شدن است و در حال حاضر شاهد هستیم در سراسر دنیا مسلمان و غیر مسلمان مردم بر علیه رژیم کودک کش راهپیمایی می کنند. 

رژیم صهیونیستی، زخم خورده مکتب سلیمانی

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده است، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی ۲۳ هزار انسان را کشته است اما به اهداف نرسیده است. آن ها زخم خورده مکتب سردار سلیمانی هستند، به همین دلیل بحران را به مناطق دیگر سوق می دهد و نقشه او راه اندازی جنگ جهان سوم است. 

وی با اشاره به اینکه ملت افعانستان با خون خود را در راه حفظ اسلام فدا می کنند، افزود: به اذن الهی امت اسلامی منسجم تر و جبهه مقاومت توانمندتر خواهد بود و امنیت ایران از گذشته بیش تر می شود.

حجت الاسلام وحیدی ابراز کرد: دشمن با حملات تروریستی قصد ترساندن ما را دارد؛ در حالیکه نمی داند ما از اهل ترس نیستیم و خون شهادت در وجود ما در حرکت و جنبش است و با این حملات شجاع تر می شویم. 

رئیس جامعه روحانیت امامیه هرات ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرمان ابراز کرد: این جنایت توسط افرادی در لباس مسلمانی صورت گرفت که در اصل پیاده نظام دشمن و رژیم صهیونیستی بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635425

مهمترین اخبار ایران و جهان: