نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 22:45

کسب رتبه نخست استانی کمیته امداد گهواره در زمینه اشتغال‌زایی

مسعود محنتی فرماندار دالاهو امروز پنج‌شنبه 21 دی‌ماه در جلسه‌ی با مسوولین کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت: کمیته امداد بخش گهواره در زمینه اشتغال‌زایی برای نیازمندان جویای کار رتبه نخست و برتر استان را در این زمینه کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود محنتی فرماندار دالاهو امروز پنج‌شنبه 21 دی‌ماه در جلسه‌ی با مسوولین کمیته امداد شهرستان دالاهو ضمن تقدیر از زحمت‌کشان کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: بر اساس تازه‌ترین ارزیابی صورت گرفته توسط کمیته امداد استان کرمانشاه، کمیته امداد بخش گهواره توانست در برنامه‌های اشتغال آفرینی سال ۱۴۰۲ رتبه نخست در بین مناطق استان در زمینه میزان جذب منابع و اعتبارات دریافت کند.

وی افزود: شهرستان دالاهو با جذب ۸۳ درصدی اعتبارات اشتغال‌زایی سالیانه این رتبه نخست را به دست آورده است.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: در این زمینه بااینکه میزان اعتبارات مصوبه این نهاد بر اساس برنامه تعریف‌شده ۵۷ میلیارد تومان بود، کمیته امداد گهواره توانست است میزان ۴۵ میلیارد تومان اعتبار را جذب و رتبه نخست استان کرمانشاه را به دست آورد.

وی ادامه داد: در برنامه ایجاد اشتغال نیز کمیته امداد بخش گهواره با ایجاد 480 فرصت شغلی و تحقق ۸۳ درصدی برنامه سالیانه و همچنین برنامه مهارت‌آموزی با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان برای ۳۸۳ نفر از جویندگان کار و تحقق ۳۳۶ درصدی برنامه رتبه اول استان کرمانشاه را به دست آورد.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634669

مهمترین اخبار ایران و جهان: