نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 15:18

محدودیت ترافیکی رشت در روز جمعه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به محدودیت ترافیکی راهپیمایی برای محکومیت حادثه تروریستی کرمان در رشت گفت: این راهپیمایی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه فردا ۱۵ دی از مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت تا میدان فرهنگ برگزار خواهد شد که محدودیت ترافیکی از ساعت ۹ صبح فردا اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی با اشاره به محدودیت ترافیکی راهپیمایی برای محکومیت حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان در روز جمعه ۱۵ دی ماه در شهرستان رشت اظهار کرد: این راهپیمایی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه فردا ۱۵ دی از مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت تا میدان فرهنگ برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و همشهریان از تردد و پارک خودروها در زمان و مسیر مورد نظر خودداری کنند، افزود: در صورت بی‌توجهی رانندگان به محدودیت در نظر گرفته شده، خودروهای پارک شده در این مسیر با خودروبر به مکانی دیگر منتقل خواهند شد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از شهروندان خواست تا با رعایت محدودیت‌های در نظر گرفته شده یاریگر پلیس در اجرای نظم باشند. 
پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626669

مهمترین اخبار ایران و جهان: