نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 12:57

تصاویری که در ذهن می‌ماند؛ جمع‌آوری سنگ در شب برفی توسط فرمانده پلیس راه

فرمانده پلیس راه کندوان محمد احمدی مأمور پلیسی که حین انجام وظیفه اقدام به جمع‌آوری سنگ‌های ریزشی از وسط جاده کرده بود، در این زمینه می‌گوید: شاید اقداماتی ازجمله جمع‌آوری سنگ از جاده وظیفه پلیس نباشد اما پلیس خودش را فارغ از مردم نمی‌داند و از جنس مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، کلیپی از جمع‌آوری سنگ از وسط جاده توسط یک مامور پلیس در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که براساس آن یک مامور پلیس در حال جمع‌آوری سنگ‌ها آن هم در دل شب از مسیر جاده است تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نکند.

حال خوب و وضعیت خوب و شرایط بهتر را باید ساخت و در این ساختن باید تک تک افراد جامعه نقش ایفا کنند و سعی کنند بدون توجه به دیگران یا قضاوت دیگران یا گرفتن تاثیر بد از دیگران، نقش خود را در ساختن یک جامعه با فرهنگ، آگاه و پر نشاط به خوبی ایفا کنند.

محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان که همان مأمور پلیسی بود که در حین انجام وظیفه اقدام به جمع‌آوری سنگ‌های ریزشی از وسط جاده بود، همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: حضور و گشت‌زنی پلیس در جاده‌های استان هم به همین منظور است تا اگر مشکلی مشاهده شد، ماشینی نیاز به امدادرسانی داشت و سایر به کاربران جاده‌ای کمک شود.

*جمع‌آوری سنگ در شب برفی توسط فرمانده پلیس راه کندوان

 

وی افزود: شاید اقداماتی از جمله جمع‌آوری سنگ از جاده وظیفه پلیس نباشد اما پلیس خودش را فارغ از مردم نمی‌داند و از جنس مردم است.

فرمانده پلیس راه کندوان با تأکید بر اینکه همه همکاران پلیس راه از مردم بودن و برای مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی پلیس همه موضوعات است، انضباط ترافیکی تکلیف پلیس است اما گاهی اقدامات ما فارغ از شغل و وظیفه است.

احمدی یادآور شد: البته مردم هم وقتی ما را در انجام اقدامات می‌بیند تشکر و ابراز علاقه خود را نشان می‌دهند اما خیلی از این تصاویری که فارغ از حوزه مسؤولیتی هست را به تصویر نمی‌کشیم.

وی با اعلام اینکه خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در مقابل‌مان نقش بسته است، تصریح کرد: تمام تلاش ما در جهت ارائه خدمت و سلامت مردم است که لازم است مردم هم در کنار ما باشند.

 

 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643425

مهمترین اخبار ایران و جهان: