نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 16:21

فعالیت هیات‌های ورزشی از حاکمیت جدا شده است

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه هیات‌های ورزشی از حاکمیت جدا شده و یکی از دلایل ادامه فعالیت‌های ورزشی همین جدا شدن است، گفت: افراد فعال در عرصه ورزش دغدغه اجتماعی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان زنجان که با حضور رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، به رای حداکثری اعضا به رئیس منتخب اشاره و اظهار کرد: این رای مسئولیت‌آفرین است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در آمایش سرزمینی انجام شده زنجان جزو استان‌های مستعد برای رشته قایقرانی محسوب می‌شود، افزود: طبق نظر کارشناسی و فنی این مهم سبقه تاریخی دارد که در دوران دفاع مقدس توسط غواصان دریادل خود را نشان داده است.
بازرگان به جایگاه ویژه ورزشکاران قایقرانی زنجان در سطح ملی اشاره و تاکید کرد: این جایگاه ویژه، انتظار نگاه ویژه از فدراسیون را می‌طلبد که باید لحاظ شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اعلام آمادگی برای همکاری با فدراسیون قایقرانی گفت: زنجان به‌عنوان پایگاه قهرمانی این رشته، آماده همکاری با فدراسیون است.
وی با بیان اینکه از ۲۴ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی چهار نفر قایقران بودند، ادامه داد: فراهم‌شدن زمینه برای ورزشکاران مسیر قهرمانی را ممتد خواهد کرد.
بازرگان با تاکید بر اینکه هیات‌های ورزشی از حاکمیت جدا شده و یکی از دلایل ادامه فعالیت‌های ورزشی همین جداشدن است، ادامه داد: افراد فعال در عرصه ورزش دغدغه اجتماعی دارند و در واقع یا نباید وارد این عرصه می‌شدیم ولی حالا که شدیم باید کار را ادامه دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به ورود علیرضا حاجی‌میری برای مدیریت در هیات قایقرانی اشاره و تصریح کرد: فعال‌بودن وی در شرکت آب، مشکلات موجود برای استفاده ورزشکاران از امکانات را کاهش خواهد داد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643725

مهمترین اخبار ایران و جهان: