نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 18:04

۹ پزشک فوق تخصص جدید به جنوب غرب خوزستان افزوده شد

آبادان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن ۹ پزشک فوق متخصص و ۴۹ پزشک متخصص برای خدمات‌رسانی در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی ظهر امروز یکشنبه در آئین استقبال از پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید دانشگاه علوم پزشکی آبادان که در محل آمفی تئاتر بیمارستان علوی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با زحمات همکاران بنده در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مجموعه دانشگاه ۴۹ پزشک متخصص و ۹ فوق تخصص جدید کار خود را در جنوب غرب خوزستان آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین ۹ پزشک متخصص از تعداد یادشده کار خود را در اروندکنار دنبال می‌کنند، گفت: بقیه پزشکان نیز بر حسب نیاز بین شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تقسیم می‌شوند تا خدمات درمانی در این مناطق بیشتر و بهتر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: پزشکان فوق تخصص جدید این منطقه در رشته‌های نفرولوژی، نوزادان، خون و سرطان، گوارش بالغان، گوارش نوزادان، ریه، آسم و آلرژی، غدد و جراحی پلاستیک هستند.

وی گفت: این پزشکان جدید طرح ۲۴ ماهه خود را در دانشگاه علوم پزشکی آبادان سپری خواهند کرد و امیدوار هستیم تا بعد از آن نیز شرایطی را برای ماندگاری آنها در این منطقه مهیا کنیم.

به گزارش مهر، پزشکان متخصص جدید حاضرشده در جنوب غرب خوزستان در رشته‌هایی مثل گوش و حلق و بینی، جراحی سر و گردن، کودکان، طب فیزیکی و توانبخشی، طب اورژانس، زنان و زایمان، روانپزشکی، رادیولوژی، رادیوانکولوژی، چشم پزشکی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، پزشکی هسته‌ای، بیهوشی، بیماری‌های مغز و اعصاب، قلب و عروق، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، داخلی، پوست، ارتوپدی و آسیب‌شناسی، خدمات‌رسانی خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 948225

مهمترین اخبار ایران و جهان: