نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 12:51

آغاز بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور از بهمن ماه

مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، با سیاستگذاری معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و اجرای فدراسیون ورزش‌های همگانی نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور از بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

این مسابقات با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در محلات، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد مینی فوتبال و ارتقای سطح سلامت، نشاط و اتحاد در جامعه و تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان و از رده سنی 15 سال به بالا با مشارکت حداکثری در 448 شهرستان و 1552 شهرستان در چهار مرحله شهرستانی، استانی، منطقه ای و کشوری به مدت 7 ماه برگزار خواهد شد.

با توجه به برگزاری این مسابقات در زمین های چمن مصنوعی رو باز، استان های کشور به دو بخش سردسیر و گرمسیر تقسیم شده‌اند و رقابت‌های هر استان در زمان‌های متناسب با شرایط آب و هوایی آن استان برگزار می شود.

پس از برگزاری مسابقات در مراحل شهرستان، استان و منطقه‌ای، رقابت‌های قهرمانی کشور 10 تا 16 مرداد ماه سال 1402 به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. در مرحله استانی به تیم های اول تا سوم هر استان در بخش آقایان و بانوان جوایز نقدی ارزنده‌ای پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 947469

مهمترین اخبار ایران و جهان: