نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 14:59

کاهش مصرف گاز در شهرستان بافت با صرفه‌جویی مردم

رئیس شرکت گاز شهرستان بافت گفت: با توجه به صرفه‌جویی مردم، کاهش 5 هزار متر مکعبی مصرف گاز در این شهرستان را داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بافت، فرهاد آراسته امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: دشمن از آغاز انقلاب در حال ضربه‌زدن به نظام اسلامی و انقلاب است و در حوادث اخیر مردم جلوی فتنه با وجود داشتن مشکل اقتصادی ایستادند چون مردم حاضر نیستند کشورشان ناامن باشد.

فرماندار بافت با اشاره به اینکه اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان اختصاص داده شده است و‌ مدیران شهرستان نسبت به جذب اعتبارات شهرستان از اداره کل‌های مربوطه اقدام کنند، تصریح کرد: همچنین دستورالعمل ستاد کرونا شهرستان رعایت شود و ادارات برای بارندگی‌های آینده آمادگی داشته باشند و به ادارات خدمت‌رسان کمک کنند.

 حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت نیز با تأکید بر همدلی مسؤولان اظهار داشت: دهه فجر فرصت خوبی است که کارهای انجام شده به مردم گفته شود.

وی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف سخن به میان آورد و افزود: اعتکاف از برکات نظام اسلامی است که بیشتر جوانان در آن شرکت می‌کنند و ثبت‌نام اعتکاف در شهرستان شروع شده است.

حسین یکتا رئیس اداره برق شهرستان بافت در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه نیروگاه‌های برق کشور ۸۰ درصد با گاز فعال است، باید هرچه بیشتر در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشیم و در شهرستان تعدیل ۵۰ درصدی روشنایی معابر را داریم.

 ادبی رئیس اداره گاز شهرستان بافت هم اظهار کرد: پنج‌هزار متر مکعب کاهش مصرف گاز در شهرستان را داشته‌ایم و هیچگونه قطعی و افت فشار گاز در استان کرمان نداشته‌ایم.

طاهر آقا ملایی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بافت هم در این جلسه از تشکیل سی کمیته برای برگزاری مراسم‌های دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 980625

مهمترین اخبار ایران و جهان: