نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 15:50

کم کاری مسئولان در اجرای کنگره ۳۴۰۰ شهید قابل قبول نیست

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری هرچه بهتر کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی مدیران استان را می طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری هرچه بهتر کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی مدیران استان را می‌طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در راستای پیام و اهداف و آرمان شهدا برای مردم الگو باشند و احساس مسئولیت کنند، گفت: کنگره شهدای برای همه است و همه مدیران و مسئولان باید در این خصوص قدم بردارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا عنوان کرد و و تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

سردار محمدی ادامه داد: عملکرد برخی مسئولین و مدیران استانی در راستای پیام و اهداف و شهدا قابل قبول نیست چرا که همه مسئولین در قبال شهدا وظایف سنگین و خطیری دارند.

وی یا بیان اینکه شهدای گمنام تازه تفحص شده فتنه را که از خارج از کشور و از طریق دشمنان قسم خورده مدیریت می‌شد را خاموش کردند، گفت: از مردم ولایتمدار و همیشه صحنه استان که در برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهدا بی بدیل و بی نظیر بودند قدردانی می‌کنم ولی از برخی مسئولان به دلیل عدم حضور در ۱۱۱ برنامه اجرا شده برای شهدای گمنام گلایه مند هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978525

مهمترین اخبار ایران و جهان: